"La enseñanza es una forma de seducción. El encuentro auténtico entre alumno y maestro no puede prescindir de la pasión y el amor por el conocimiento"
G. Steiner

jueves, 24 de septiembre de 2015

RECTA FINAL DE GRAU

Bon dia!!

Avuí és el segon dia de classe de quart curs d'Infantil, aquest any que começa és l'últim i estic molt contenta donat que les meves expectatives s'han anat cumplint i no només això sinó que he superat aquestes amb molt d'esfroç i fent molta feina.

Encara recordo el primer dia de classe a primer, el primer blog que vaig haver de crear Primer per Patricia Borrás ohh!! quans aprenentatges, quantes vivències i quantes experiències compartides amb les meves companyes!

Aquestes experiències i aprenentarges m'han ajudat a veure l'educació des d'una altra perspectiva, des d'un punt de vista més obert i flexible i des d'on he aprés que un mestre no és aquell que t'ensenya alguna cosa sino aquell que t'acompanya, et motiva i perpara l'entorn per facilitar que els infatns aprenguin per si mateixos, experimentant i sobretot despertant la curiositat pel coneixement.

Respecte a l'assignatura de Mitjans i Recursos Tecnològics en el Procés d'Ensenyament-Aprenentatge en la Primera Infància,  les meves espectatives són conèixer i aprendre a fer ús de noves eines i recursos informàtics, conèixer una mica més el moment en el que es troba la societat respecte als canvis que s'han i s'estan produint amb l'aparació de les TIC'S, els seus avatatges i desventatges i com aplicar aquetos recursos a l'aula d'infantil. 

En definitiva, afront aquesta última etapa del grau d'Infantil amb moltes ganes d'aprendre i de consolidar tot allò que ja he aprés. 

Per acabar, vaig a compartir aquest video on sociòlegs i autors con Ken Robinson o George Siemens  es parlen  de la societat actual i com  aprofitar les TIC no per fer evolucionar l'educació sino per transformar-la. També al video podem veure un exemple de com una docent d'Argentina fa ús de les noves tecnologies no només per a conèixer un nou programa sino també, mitjançant un joc de rols preten que els alumnes milloren l'experssió oral i parlin entre ells. 

Fins la pròxima!



No hay comentarios:

Publicar un comentario